Webcare

ISBN: 978-94-92272-05-8

Auteur: Renée van Zijl


De inzet van touchpoints

ISBN: 978-94-92272-003

Auteur: Renée van Zijl


Nieuws

Spreekt je klant Van Dale of Urban Dictionary? 11+ webcare-tips

'Webcare battles tussen customer services op Twitter en Facebook zijn vermakelijk. Omgaan met vragen, kritiek en complimenten op social media is soms bijna een sport. Maar webcare is een vak op zich geworden: als je het goed wil doen, kost het een ondernemende organisatie serieus geld. Deze 11+ tips helpen je in je gesprek over effectieve webcare.'

 

Dit schrijft Kirsten Vos in een blog op Frankwatching over het boek 'Webcare. Een tool voor relatiemanagement'. Kirsten benoemt haar 11 favoriete lessen uit het boek. Ze schrijft: 'Wat dit boek toevoegt aan bestaande publicaties over webcare, is dat het je in sneltreinvaart vertelt hoe je webcare niet alleen opzet, maar ook meetbaar maakt. En dit voor met name commerciële en not-for-profit organisaties.' 

 

De blog is vlot geschreven en de moeite waard om te lezen als je meer wilt weten over webcare. Het boek is verkrijgbaar op www.econtentenzo.nl of via www.managementboek.nl.

Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.