Webcare

ISBN: 978-94-92272-05-8

Auteur: Renée van Zijl


De inzet van touchpoints

ISBN: 978-94-92272-003

Auteur: Renée van Zijl


Renée van Zijl

Al jaren ben ik bezig met onderwijs: adviseren, doceren, examineren, schrijven en ontwikkelen. Eerst bij Hogeschool Fontys, later aan de Radboud Universiteit en nu als zelfstandig adviseur. Sinds 2006 heb ik  mijn eigen adviesbureau Zelma Consulting. Ik adviseer onderwijs- en kennisinstellingen en bedrijven over de inrichting van opleidingen en trainingen. Ik ben gespecialiseerd in het ontwikkelen van leermiddelen en exameninstrumenten én in kwaliteitsaudits. Ik beoordeel ze ook, als auditor, als lid van een examencommissie én van een vaststellingscommissie.

In 2015 ontstaat het plan voor uitgeverij Econtentenzo, een kennisplatform voor auteurs. Het idee komt voort uit de behoefte om meer invloed te hebben op de inhoud en distributie van eigen content, om samen met auteurs aan een platform te werken en kennis te delen én om andere professionals een kans te bieden zich te profileren. Dit plan krijgt langzaam vorm: door te praten met experts, door het ontwerpen en vullen van de website Econtentenzo, maar vooral door een eerste boek helemaal zelf uit te geven. Zo leer ik veel over uitgeven, redigeren, vormgeven, epubs maken en drukken.

Mijn eerste boek in eigen beheer is ‘De inzet van touchpoints. Moderne mediaplanning’ dat in maart 2016 is verschenen. Samen met Désirée van Osch schrijf ik nu het boek ‘Werken met merken’, dat in de zomermaanden van 2016 uitkomt.

Uw internetbrowser is verouderd.

Voor een goede weergave is een recente versie van uw browser vereist.